Hogyan vásároljuk meg a terméket
HOGYAN VÁSÁROLJUK MEG A TERMÉKET
Alapvető információk a Professional support Kft., Árok utca 3, 2500 Esztergom, cg. szám: 1109026021, (tovább mint ,,Professional support Kft.") székhelyű cég webes rendelési rendszerének (továbbiakban mint "e-shop") működési elveiről.
- Az e-shop kizárólag azon regisztrált ügyfelek számára van fenntartva, akik már szerződéses kapcsolatban állnak a Professional support Kft.-vel megkötött adásvételi keresztszerződés alapján.
- A Professional support Kft. által kínált áru értékesítése során az áru vételárát, fizetési feltételeit, szállítását és biztosítását valamint a felek kölcsönös jogait és kötelezettségeit szabályozó egyéb üzleti feltételeket a megkötött adásvételi keresztszerződés határozza meg.
- Az adásvételi keresztszerződés szerinti részadásvételi szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor a Professional support Kft. részéről (Ügyfélszolgálat) az ügyfél megrendelésének aktív visszaigazolására kerül sor, mégpedig e-mail formájában (azaz nem az e-shop által generált automatikus e-mailről van szó).
- Az ügyfél által történő áru megfizetésére mindig a Professional support Kft. (Ügyfélszolgálat) általi visszaigazolása után kerül sor a kiállított számla és a banki átutalás alapján.
- Amennyiben már a Professional support Kft. ügyfele és hozzáférési adatokat szeretne kapni az e-shophoz, forduljon a Professional support Kft. értékesítési képviselőjéhez vagy használja a weboldalunkon található elérhetőségeket.
- Amennyiben nem ügyfelünk és szeretne velünk együttműködni, lépjen velünk kapcsolatba. Az árut kizárólag a gazdasági szervezetek számára biztosítjuk, lakossági fogyasztóknak nem áll módunkban biztosítani azt.
A teljes vásárlási folyamat fő lépései:
- Rendeljen árut a rendelési rendszeren belül. A vételár kiszámítása a hatályos árlista és a Professional support Kft. és az ügyfél között megkötött adásvételi keresztszerződés feltételei szerint történik. Az Ön által elküldött megrendelés a Professional support Kft. ügyfélszolgálatához kerül .
- A Professional support Kft. (Ügyfélszolgálat) visszaigazolja az ügyfélnek, illetve a megrendelésen belül az általa megadott kapcsolattartó személynek a megrendelést e-mailben, beleértve a szállítási dátumot is. Amennyiben a rendelés módosítására van szükség a Professional support Kft. (Ügyfélszolgálat) felveszi a kapcsolatot az ügyféllel a megrendeléssel kapcsolatban és az jóváhagyja a változásokat.
- Az árut a kiválasztott kiszállítási helyre kézbesítjük az ügyfélnek. Az áru átvételekor az ügyfél szállítólevelet kap.
- Az áru átvételekor ellenőrizze, hogy az áru és annak mennyisége megfelelnek-e a megrendelésen és a szállítólevélen szereplő mennyiségnek, valamint nem sérült-e az áru. Probléma esetén azonnal rögzítse a talált problémákat és azonnal értesítse az ügyfélszolgálatunkat.
- Amennyiben a tartályok cseréjéről /elszállításáról az áru kiszállításának részeként állapodnak meg, adják át azokat a fuvarozónak.
- Az áru kiszállítását követően a keresztszerződés alapján esedékes a számla kiállítása és annak megfizetése.
Hogyan rendeljünk árut az e-shopról:
- Jelentkezzen be az e-shopba a jobb felső sarokban található ,,Bejelentkezés“ linken keresztül.
- Ellenőrizze a kosarat. Az e-shop tárolja a befejezetlen rendeléseket. Amennyiben nem fejezte be az előző rendelést, a kiválasztott áru még mindig a kosárban van (az € összeg a ,,kosár“ ikon mellett látható). Amennyiben ezt az árut nem szeretné megrendelni, először el kell távolítania azt a kosárból (a ,,kosár“ ikonra kattintva megjelennek a rendelés részletei, ahol a termékhez kapcsolódó minden sor végén egy ,,kék X-szel jelölt kört talál“, amelyre kattintva törlődik az áru a kosárból).
- Rendelje meg az árut. Többféle módon is megrendelheti az árut, ahogy Önnek a legmegfelelőbb:
1. Az adott termék kártyáján keresztül – klasszikus vásárlási mód a legtöbb e-shopban. Az alapkínálatba a bal felső sarokban található ,,Professional Support E-shop“ logóra kattintva juthat el, vagy az oldal fejlécében található világoskék sávban közvetlenül is kiválaszthatja az Önt érdeklő termékkategóriát. Alternatív megoldásként használhatja a jobb felső sarokban található ,,keresés“ funkciót. Válassza ki az áru mennyiségét és kattintson a ,,kosár“ ikonra.
2. A gyors megrendelésen keresztül – gyors rendelési lehetőség táblázatos nézetben. Válassza ki az áru kategóriáját, amelyből rendelni szeretne. Adja meg a kiválasztott áru mennyiségét és helyezze az árut a kosárba (a mennyiség megadás után az Enter megnyomásával igazolja azt, a terméksorban a ,,kosár“ ikonra kattintva vagy a táblázat végén a ,,mindent a kosárba“ ikonra kattintva – behelyezi az összes árut, amelynek a megadott mennyisége a kosárba került, javasoljuk, hogy egyféleképpen rendeljen az újrarendelés elkerülése érdekében).
3. Minta/korábbi rendeléseken keresztül – A minta/korábbi rendeléseket a jobb felső sarokban található ,,rendelések“ linken a ,,gyorsrendelések“ táblázat felett vagy a fiók adatainak megtekintésekor a jobb felső sarokban található ,,fiók“ gombra kattintva érheti el. A Professional support Kft. kérésre mintarendelést készíthet Önnek.
4. A termék darabonkénti ára a megrendelt áru mennyiségétől függően változik. Az e-shopban szereplő árak a következőket veszik figyelembe:
a) keresztszerződés szerinti kedvezmény (a kedvezmény mértékét a fiókja adatai között találja a ,,fiók“ gombra kattintva)
b) áru mennyisége – az áru kartonszám vagy több darab vásárlása esetén, illetve raklapszám vagy több darab vásárlása esetén a Professional support Kft. mennyiségi kedvezményt ad az ügyfélnek. Az egyéni árak az egyes áru adatainál láthatóak. Amennyiben az egyedi ár jelenik meg (kis termékkártya, gyorsrendelés, stb.), akkor az ár a kartonszám és több darab vásárlása esetén érvényes. A kosárban és a rendelés összesítőjében mindig a megrendelt áru végső árát látja, az összes kedvezmény levonása után.
5. Menjen a kosárba. Az összes áru megrendelése után kattintson a jobb felső sarokban található ,,kosár“ ikonra. A részletek megtekintése után ellenőrizze, hogy a megadott áruk és mennyiségük megfelelnek-e a megrendelésének. A rendelését módosíthatja, vagy folytathatja a vásárlást (a már megrendelt áru a kosárban marad). A kosárba még szükséges beírni/kiválasztani:
- Szállítási hely – itt csak a megbeszélt szállítási helyek közül választhat + a Professional support Kft. raktárát (amennyiben szeretné hozzáadni, vagy módosítani a szállítási helyét, lépjen kapcsolatba a Professional support Kft.-vel az értékesítői képviselőjén vagy az ügyfélközponton keresztül).
- Kapcsolattartó személy a megrendeléssel kapcsolatban az ügyfél oldalán – telefonos/e-mail címmel rendelkező személy, akivel kapcsolatba léphetünk a megrendelés során.
- Az üzleti feltételek elfogadása
- Megjegyzés (választható) – egy felület, ahol bármilyen üzenetet hagyhat számunkra, pl. Kérvény a kannák visszaküldésére.
Amennyiben mindent rendben talál és minden ki van töltve, kattintson az ,,Ugrás az összesítéshez“ gombra.
6. Ellenőrizze a megrendelés összesítését. Ezen az oldalon végezze el a rendelés utolsó ellenőrzését. Amennyiben mindent rendben talál, kattintson a ,,Megrendelés befejezése“ gombra.
7. E-mail küldése a rendelés összesítéséről. A vásárlás befejezése után egy megrendelés összesítését tartalmazó e-mailt küldünk a kapcsolattartási e-mail címére és a Professional support Kft. ügyfélszolgálatának, valamint az Ön számára kijelölt értékesítési képviselőnek.
Ez az e-mail nem egy részleges adásvételi szerződés az adásvételi keresztszerződés feltételei szerint.
Adatok módosítása/jelszó
1. Miután az e-shopon belül a ,,fiók“ gombra kattintott, megtekintheti a fiókjával kapcsolatos alapvető információkat
- Cég neve
- Cégjegyzékszám
- Kapcsolattartó személy
- Kapcsolattartó e-mail
- Kedvezmény az üzleti feltételekből
- Kirendelt értékesítési képviselő + elérhetősége
- Megállapodott egyenleg magassága
- Szállítási helyek
2. A fenti adatok módosítása érdekében lépjen kapcsolatba a kijelölt értékesítési képviselővel vagy az ügyfélszolgálatunkkal
3. A jelszó módosítása érdekében kattintson a ,,jelszó módosítása“ gombra az e-shopban.