Hogyan vásároljuk meg a terméket

 

HOGYAN VÁSÁROLJUK MEG A TERMÉKET

Alapvető információk a Professional support Kft., Árok utca 3, 2500 Esztergom, cg. szám: 1109026021, (tovább mint ,,Professional support Kft.") székhelyű cég webes rendelési rendszerének (továbbiakban mint "e-shop") működési elveiről.

  1. Az e-shop kizárólag azon regisztrált ügyfelek számára van fenntartva, akik már szerződéses kapcsolatban állnak a Professional support Kft.-vel megkötött adásvételi keresztszerződés alapján.
  2. A Professional support Kft. által kínált áru értékesítése során az áru vételárát, fizetési feltételeit, szállítását és biztosítását valamint a felek kölcsönös jogait és kötelezettségeit szabályozó egyéb üzleti feltételeket a megkötött adásvételi keresztszerződés határozza meg.
  3. Az adásvételi keresztszerződés szerinti részadásvételi szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor a Professional support Kft. részéről (Ügyfélszolgálat) az ügyfél megrendelésének aktív visszaigazolására kerül sor, mégpedig e-mail formájában (azaz nem az e-shop által generált automatikus e-mailről van szó).
  4. Az ügyfél által történő áru megfizetésére mindig a Professional support Kft. (Ügyfélszolgálat) általi visszaigazolása után kerül sor a kiállított számla és a banki átutalás alapján.
  5. Amennyiben már a Professional support Kft. ügyfele és hozzáférési adatokat szeretne kapni az e-shophoz, forduljon a Professional support Kft. értékesítési képviselőjéhez vagy használja a weboldalunkon található elérhetőségeket.
  6. Amennyiben nem ügyfelünk és szeretne velünk együttműködni, lépjen velünk kapcsolatba. Az árut kizárólag a gazdasági szervezetek számára biztosítjuk, lakossági fogyasztóknak nem áll módunkban biztosítani azt.

A teljes vásárlási folyamat fő lépései:

  1. Rendeljen árut a rendelési rendszeren belül. A vételár kiszámítása a hatályos árlista és a Professional support Kft. és az ügyfél között megkötött adásvételi keresztszerződés feltételei szerint történik. Az Ön által elküldött megrendelés a Professional support Kft. ügyfélszolgálatához kerül .
  2. A Professional support Kft. (Ügyfélszolgálat) visszaigazolja az ügyfélnek, illetve a megrendelésen belül az általa megadott kapcsolattartó személynek a megrendelést e-mailben, beleértve a szállítási dátumot is. Amennyiben a rendelés módosítására van szükség a Professional support Kft. (Ügyfélszolgálat) felveszi a kapcsolatot az ügyféllel a megrendeléssel kapcsolatban és az jóváhagyja a változásokat.
  3. Az árut a kiválasztott kiszállítási helyre kézbesítjük az ügyfélnek. Az áru átvételekor az ügyfél szállítólevelet kap.
  4. Az áru átvételekor ellenőrizze, hogy az áru és annak mennyisége megfelelnek-e a megrendelésen és a szállítólevélen szereplő mennyiségnek, valamint nem sérült-e az áru. Probléma esetén azonnal rögzítse a talált problémákat és azonnal értesítse az ügyfélszolgálatunkat.
  5. Amennyiben a tartályok cseréjéről /elszállításáról az áru kiszállításának részeként állapodnak meg, adják át azokat a fuvarozónak.
  6. Az áru kiszállítását követően a keresztszerződés alapján esedékes a számla kiállítása és annak megfizetése.

Hogyan rendeljünk árut az e-shopról:

  1. Jelentkezzen be az e-shopba a jobb felső sarokban található ,,Bejelentkezés“ linken keresztül.
  2. Ellenőrizze a kosarat. Az e-shop tárolja a befejezetlen rendeléseket. Amennyiben nem fejezte be az előző rendelést, a kiválasztott áru még mindig a kosárban van (az € összeg a ,,kosár“ ikon mellett látható). Amennyiben ezt az árut nem szeretné megrendelni, először el kell távolítania azt a kosárból (a ,,kosár“ ikonra kattintva megjelennek a rendelés részletei, ahol a termékhez kapcsolódó minden sor végén egy ,,kék X-szel jelölt kört talál“, amelyre kattintva törlődik az áru a kosárból).
  3. Rendelje meg az árut. Többféle módon is megrendelheti az árut, ahogy Önnek a legmegfelelőbb:

                1. Az adott termék kártyáján keresztül – klasszikus vásárlási mód a legtöbb e-shopban. Az alapkínálatba a bal felső sarokban található ,,Professional                                Support E-shop“ logóra kattintva juthat el, vagy az oldal fejlécében található világoskék sávban közvetlenül is kiválaszthatja az Önt érdeklő                                            termékkategóriát. Alternatív megoldásként használhatja a jobb felső sarokban található ,,keresés“ funkciót. Válassza ki az áru mennyiségét és kattintson                      a ,,kosár“ ikonra.

                2. A gyors megrendelésen keresztül – gyors rendelési lehetőség táblázatos nézetben. Válassza ki az áru kategóriáját, amelyből rendelni szeretne. Adja                            meg a kiválasztott áru mennyiségét és helyezze az árut a kosárba (a mennyiség megadás után az Enter megnyomásával igazolja azt, a terméksorban a                      ,,kosár“ ikonra kattintva vagy a táblázat végén a ,,mindent a kosárba“ ikonra kattintva – behelyezi az összes árut, amelynek a megadott mennyisége a                          kosárba került, javasoljuk, hogy egyféleképpen rendeljen az újrarendelés elkerülése érdekében).

                3. Minta/korábbi rendeléseken keresztül – A minta/korábbi rendeléseket a jobb felső sarokban található ,,rendelések“ linken a ,,gyorsrendelések“ táblázat                          felett vagy a fiók adatainak megtekintésekor a jobb felső sarokban található ,,fiók“ gombra kattintva érheti el. A Professional support Kft. kérésre                                    mintarendelést készíthet Önnek.

4. A termék darabonkénti ára a megrendelt áru mennyiségétől függően változik. Az e-shopban szereplő árak a következőket veszik figyelembe:

a) keresztszerződés szerinti kedvezmény (a kedvezmény mértékét a fiókja adatai között találja a ,,fiók“ gombra kattintva)

b) áru mennyisége – az áru kartonszám vagy több darab vásárlása esetén, illetve raklapszám vagy több darab vásárlása esetén a Professional support Kft. mennyiségi kedvezményt ad az ügyfélnek. Az egyéni árak az egyes áru adatainál láthatóak. Amennyiben az egyedi ár jelenik meg (kis termékkártya, gyorsrendelés, stb.), akkor az ár a kartonszám és több darab vásárlása esetén érvényes. A kosárban és a rendelés összesítőjében mindig a megrendelt áru végső árát látja, az összes kedvezmény levonása után.

5. Menjen a kosárba. Az összes áru megrendelése után kattintson a jobb felső sarokban található ,,kosár“ ikonra. A részletek megtekintése után ellenőrizze, hogy a megadott áruk és mennyiségük megfelelnek-e a megrendelésének. A rendelését módosíthatja, vagy folytathatja a vásárlást (a már megrendelt áru a kosárban marad). A kosárba még szükséges beírni/kiválasztani:

  1. Szállítási hely – itt csak a megbeszélt szállítási helyek közül választhat + a Professional support Kft. raktárát (amennyiben szeretné hozzáadni, vagy módosítani a szállítási helyét, lépjen kapcsolatba a Professional support Kft.-vel az értékesítői képviselőjén vagy az ügyfélközponton keresztül).
  2. Kapcsolattartó személy a megrendeléssel kapcsolatban az ügyfél oldalán – telefonos/e-mail címmel rendelkező személy, akivel kapcsolatba léphetünk a megrendelés során.
  3. Az üzleti feltételek elfogadása
  4. Megjegyzés (választható) – egy felület, ahol bármilyen üzenetet hagyhat számunkra, pl. Kérvény a kannák visszaküldésére.

Amennyiben mindent rendben talál és minden ki van töltve, kattintson az ,,Ugrás az összesítéshez“ gombra.

6. Ellenőrizze a megrendelés összesítését. Ezen az oldalon végezze el a rendelés utolsó ellenőrzését. Amennyiben mindent rendben talál, kattintson a ,,Megrendelés befejezése“ gombra.

7. E-mail küldése a rendelés összesítéséről. A vásárlás befejezése után egy megrendelés összesítését tartalmazó e-mailt küldünk a kapcsolattartási e-mail címére és a Professional support Kft. ügyfélszolgálatának, valamint az Ön számára kijelölt értékesítési képviselőnek.

Ez az e-mail nem egy részleges adásvételi szerződés az adásvételi keresztszerződés feltételei szerint.

Adatok módosítása/jelszó

1. Miután az e-shopon belül a ,,fiók“ gombra kattintott, megtekintheti a fiókjával kapcsolatos alapvető információkat

  1. Cég neve
  2. Cégjegyzékszám
  3. Kapcsolattartó személy
  4. Kapcsolattartó e-mail
  5. Kedvezmény az üzleti feltételekből
  6. Kirendelt értékesítési képviselő + elérhetősége
  7. Megállapodott egyenleg magassága
  8. Szállítási helyek

2. A fenti adatok módosítása érdekében lépjen kapcsolatba a kijelölt értékesítési képviselővel vagy az ügyfélszolgálatunkkal

3. A jelszó módosítása érdekében kattintson a ,,jelszó módosítása“ gombra az e-shopban.